DOA -doa Ku... Ya Allah....

... اشهد ان لا إله إلا الله وأشهد ان محمد رسول الله .....YA ALLAH...AMPUNKAN AKU ....Bimbinglah Aku di jalan -MU.. TETAPKAN AKU DALAM KASIH SAYANGMU, ......AMPUNKAN SEGALA KESALAHAN dan DOSA-DOSAKU..DOSA DAN KESALAHAN KEDUA IBU BAPAKU..DAN SEMUA MUSLIMIN MUSLIMAT....KUMPULKAN AKU BERSAMA PARA NABI DAN RASUL...YA ALLAH ...KEKALKAN AKU DAN KETURUNANKU DALAM ISLAM DAN BERIMAN KEPADAMU....YA ALLAH.YA ALLAH, HIDUPKAN AKU DALAM KEADAAN MERENDAH DIRI, MATIKAN AKU DALAM KEADAAN MERENDAH DIRI DAN BANGKITKAN AKU (PADA HARI QIAMAT) DI DALAM GOLONGAN ORANG-ORANG YANG MERENDAH DIRI.. استغفر الله العظيم ASTAGFIRULLAHALAZZIM....سبحان الله...SUBHANALLAH ...الحمد لله..ALHAMDULILLAH...الله أكبر..ALLAHUAKHBAR.....ALLAHUMA SOLLIALA SAYIDINA MUHAMMAD....WAALA ALIMUHAMMAD..........

Ahad, 18 Disember 2016

Allah huma Solly Ala Syaiddina Muhammad...

۞اَللهُمَّ صَلِّ عَلَى سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ۞

"Kelahiran Nabi Muhammad Shallallahu 'alaihi wa sallam berbeza, khusus dan tinggi di antara kelahiran-kelahiran lainnya. Maka itu adalah kelahiran tercegahnya syaitan mendekat dari langit dan mencuri pendengaran. Kelahiran yang membuat berhala merunduk dan tunduk.

Kelahiran yang menyebabkan api Kerajaan Persia padam yang sudah seribu tahun tak padam. Kelahiran yang menggoncang Kerajaan Kisra dan terjatuh kerananya 14 berhala yang di sembah. Cahaya menyebar luas bahkan Ibunya Rasul Shallallahu 'alaihi wa sallam melihat Kerajaan Basrah. Bahawa itu adalah cahaya Nabi Muhammad Shallallahu 'alaihi wa sallam."

[Al-Allamah Sayyidi Habib Umar Bin Muhammad Bin Hafidz Hafizhahullah]

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Follow by Email