DOA -doa Ku... Ya Allah....

... اشهد ان لا إله إلا الله وأشهد ان محمد رسول الله .....YA ALLAH...AMPUNKAN AKU ....Bimbinglah Aku di jalan -MU.. TETAPKAN AKU DALAM KASIH SAYANGMU, ......AMPUNKAN SEGALA KESALAHAN dan DOSA-DOSAKU..DOSA DAN KESALAHAN KEDUA IBU BAPAKU..DAN SEMUA MUSLIMIN MUSLIMAT....KUMPULKAN AKU BERSAMA PARA NABI DAN RASUL...YA ALLAH ...KEKALKAN AKU DAN KETURUNANKU DALAM ISLAM DAN BERIMAN KEPADAMU....YA ALLAH.YA ALLAH, HIDUPKAN AKU DALAM KEADAAN MERENDAH DIRI, MATIKAN AKU DALAM KEADAAN MERENDAH DIRI DAN BANGKITKAN AKU (PADA HARI QIAMAT) DI DALAM GOLONGAN ORANG-ORANG YANG MERENDAH DIRI.. استغفر الله العظيم ASTAGFIRULLAHALAZZIM....سبحان الله...SUBHANALLAH ...الحمد لله..ALHAMDULILLAH...الله أكبر..ALLAHUAKHBAR.....ALLAHUMA SOLLIALA SAYIDINA MUHAMMAD....WAALA ALIMUHAMMAD..........

Isnin, 4 Januari 2016

PENCINTA RASULULLAH

۞اَللهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ مُحَمَّدٍ۞

"Kenapa kita menangis apabila kita benar-benar mengingati Rasulullah di dalam hati kita?

Dan apabila seseorang yang penuh dengan dosa pun, ketika bawak Rasulullah ke dalam jiwanya, pasti dia akan menangis.

Ini kerana 1400 lebih tahun yang lalu Rasulullah sentiasa memikirkan ummatnya di akhir zaman dalam linangan air mata.

Tidak pernah Rasulullah memikirkan kita tanpa berlinang air mata. Inilah dinamakan "The law of attraction" antara Rasulullah dan ummatnya..

Guru Mulia Ustaz Shafi

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Follow by Email