Sabtu, 4 Ogos 2012

SAYA MAHU ........



   1.    Saya mahu suami / isteri yang akan marah pada saya apabila saya terlepas doa ...
   2.    Saya mahu suami / isteri yang akan mencurahkan air sejuk pada saya apabila tidak bangun untuk Solat Fajr 
   3.    Saya mahu suami / isteri yang akan membawa saya lebih dekat kepada Allah, yang akan berasa marah apabila saya berbohong, menipu dan melakukan perkara-perkara buruk dan perbuatan salah
   4.    Saya mahu suami / isteri yang akan memanggil saya selepas setiap solat Maghrib untuk membaca Al-Quran bersama-sama.
   5.    Saya mahu suami / isteri yang akan membangunkan saya di tengah-tengah malam bagi ki berdoa bersama-sama dan memohon ampun dari Allah


I want a husband/wife who will get mad at me when I miss a prayer...
I want a husband/wife who will pour cold water on me when I don't get up for Fajr Salah...
I want a husband/wife who will draw me closer to Allah, who will get upset when I lie, cheat and do bad things and anything wrong...
I want a husband/wife who will call me after everyMaghrib Salah to read Qur'an together...
I want a husband/wife who will wake me up in the middle of the night for us to pray together and ask forgiveness from Allah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SIFAT KEMURAHAN ALLAH

D i antara nama dan sifat Allah SWT adalah “Rahman”, “Rahim”, "Hannan", "Mannan", "Kareem" yang menunjukkan pa...