DOA -doa Ku... Ya Allah....

... اشهد ان لا إله إلا الله وأشهد ان محمد رسول الله .....YA ALLAH...AMPUNKAN AKU ....Bimbinglah Aku di jalan -MU.. TETAPKAN AKU DALAM KASIH SAYANGMU, ......AMPUNKAN SEGALA KESALAHAN dan DOSA-DOSAKU..DOSA DAN KESALAHAN KEDUA IBU BAPAKU..DAN SEMUA MUSLIMIN MUSLIMAT....KUMPULKAN AKU BERSAMA PARA NABI DAN RASUL...YA ALLAH ...KEKALKAN AKU DAN KETURUNANKU DALAM ISLAM DAN BERIMAN KEPADAMU....YA ALLAH.YA ALLAH, HIDUPKAN AKU DALAM KEADAAN MERENDAH DIRI, MATIKAN AKU DALAM KEADAAN MERENDAH DIRI DAN BANGKITKAN AKU (PADA HARI QIAMAT) DI DALAM GOLONGAN ORANG-ORANG YANG MERENDAH DIRI.. استغفر الله العظيم ASTAGFIRULLAHALAZZIM....سبحان الله...SUBHANALLAH ...الحمد لله..ALHAMDULILLAH...الله أكبر..ALLAHUAKHBAR.....ALLAHUMA SOLLIALA SAYIDINA MUHAMMAD....WAALA ALIMUHAMMAD..........

Khamis, 4 Mei 2017

KARPET

Gambar hiasan
*_K a r p e t  r u m a h  k a r p e t  d i_**_m a s j i d  &  k a r p e t
 h o t e l  7_**_b i n t a n g !  A p a  b e z a nya ?_*

_Adik :_ *_"Bang..! Betul ke dengan agama ni kita mulia..? Tengok macam terhina je bang..!"_*
*_"Malu saya nak pergi masjid..! Ada orang kata orang bodoh je yang pergi masjid..! huhu..!"_*
_Abang :_ *_"Dik..! Karpet yang diletak kat masjid tu pun Allah dah muliakan..!"_*
*_"Takde sape berani pakai kasut jalan atas karpet..! Walaupun karpet murah je dik..!"_*
*_"Kalau sape pakai kasut jalan atas karpet masjid, tu mungkin kene kejar dengan parang dik..! Sebab ape..?Sebab karpet itu ADA HUBUNGAN dengan agama Allah..!"_*

*_"Cuba adik pergi hotel TUJUH star..! Karpet mahal tau dik..! TAPI orang pijak-pijak je dik..! Sebab takde KEMULIAAN..!"_*
*_"Kalau jalan atas karpet tu tak pakai kasut, confirm orang panggil ORANG GILA..!"_*
*_"Sebab ape..? Sebab karpet itu takde hubungan dengan agama Allah dik..!"_*
*_"Karpet yang ade kena-mengena dengan agama pun Allah muliakan dik..!"_*
*_"Tak kanlah manusia yang bawa agama Allah, orang yang datang ke RUMAH ALLAH jadi hina pulak..! Betul tak dik..?"_*

*_BANGUNKAN USAHA AGAMA DENGAN SUNGGUH-SUNGGUH_**_M E L A L U I_*
*_A G A M A  S A J A L A H_*
*_M A N U S I A_**_A K A N  B E R J A Y A_**_D I  D U N I A  &  A K H I R A T_*

*_Umat ini kena dihubungkan dengan RUMAH ALLAH sentiasa. Oleh itu gerakkan umat untuk mendatangi masjid-masjid._*

*_:: ✋️😃 anak aku minta dinikahkan di masjid_*

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Follow by Email