DOA -doa Ku... Ya Allah....

... اشهد ان لا إله إلا الله وأشهد ان محمد رسول الله .....YA ALLAH...AMPUNKAN AKU ....Bimbinglah Aku di jalan -MU.. TETAPKAN AKU DALAM KASIH SAYANGMU, ......AMPUNKAN SEGALA KESALAHAN dan DOSA-DOSAKU..DOSA DAN KESALAHAN KEDUA IBU BAPAKU..DAN SEMUA MUSLIMIN MUSLIMAT....KUMPULKAN AKU BERSAMA PARA NABI DAN RASUL...YA ALLAH ...KEKALKAN AKU DAN KETURUNANKU DALAM ISLAM DAN BERIMAN KEPADAMU....YA ALLAH.YA ALLAH, HIDUPKAN AKU DALAM KEADAAN MERENDAH DIRI, MATIKAN AKU DALAM KEADAAN MERENDAH DIRI DAN BANGKITKAN AKU (PADA HARI QIAMAT) DI DALAM GOLONGAN ORANG-ORANG YANG MERENDAH DIRI.. استغفر الله العظيم ASTAGFIRULLAHALAZZIM....سبحان الله...SUBHANALLAH ...الحمد لله..ALHAMDULILLAH...الله أكبر..ALLAHUAKHBAR.....ALLAHUMA SOLLIALA SAYIDINA MUHAMMAD....WAALA ALIMUHAMMAD..........

Sabtu, 23 Februari 2013

KELUARLAH KAMU DENGAN NIQABMU DENGAN SENANG HATI AKU PASTI MEMBELAMU...


KELUARLAH KAMU DENGAN NIQABMU DENGAN SENANG HATI AKU PASTI MEMBELAMU...

Rashid Nikaz
Tahukah anda siapa lelaki ini ?!

Lelaki ini adalah seorang jutawan yang berani lagi pemurah, Rashid Nikaz berasal dari Algeria yang meletakkan jutaan euro wang beliau sendiri sebagai aset untuk membayar segala denda yang dikenakan oleh pihak berkuasa Perancis pada setiap gadis Muslimah yang memakai niqab/purdah.

Sejak bermulanya perlaksanaan undang-undang melarang pemakaian purdah, Rasheed Nikaz telah menghantar surat kepada semua balai polis di Perancis bahawa beliau dengan sukahatinya membayar segala denda yang dikenakan pihak polis terhadap wanita muslimah yang melanggar undang-undang tersebut dan segera melepaskan mereka.

Beliau dengan jelasnya menyebut kepada wanita-wanita yang berpurdah " Keluarlah kamu dengan pakaian niqab/ purdahmu dengan senang hati, dan aku pasti akan membela/membantu kamu!!"

Semoga ALLAH menerima amalan beliau dan diberi ganjaran yang besar di sisi ALLAH.


http://mahatera.blogspot.com/

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Follow by Email